021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

دستگاه‌های فروش خودکار غذای گرم

وندینگ غذای گرم
ماشین‌های فروش خودکار روز به روز محبوب‌تر می‌شوند و دیگر برای مصرف کنندگان ناآشنا نیستند. دستگاه‌های وندینگ می‌توانند بسیاری از محصولات مختلف از مواد غذایی گرفته تا اقلام شخصی را بفروشند و به تمام نیازهای مشتریان کمک کنند. یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار، دستگاه فروش غذای گرم است. این دستگاه جایگزین مناسبی برای صرف غذا در رستوران یا کافه با قیمتی مقرون به صرفه خواهد بود. آن‌ها از یک مایکروویو داخلی تشکیل شده‌اند که سیستم فروش غذای گرم را تسهیل می‌کند.  پر از غذاهای از پیش بسته بندی شده هستند، تنها چیزی که لازم است وارد کردن مبلغی است که باید پرداخت شود و محصول مورد نظر را انتخاب کنید و بعد از آماده شدن سریع، غذا تحویل داده می‌شود.

راحتی دستگاه های فروش غذای گرم
دستگاه وندینگ غذای گرم دستگاهی است که مواد غذایی مانند پای، سیب زمینی سرخ شده، پیتزا، هات داگ، برگر، ذرت بو داده، سوپ، پاستا و بسیاری از غذاهای دیگر را ارائه می‌دهد. دستگاه فروش خودکار غذای گرم، راحتی را ایجاد می‌کند و به ارائه خدمات به مشتریان در هر زمان و هر مکان، از صبحانه تا میان وعده‌های بعد از ظهر کمک می‌کند.
این دستگاه جایگزینی برای غذا خوردن در یک رستوران یا کافه گران قیمت است که به رفع سریع، راحت و مقرون به صرفه نیازهای غذایی شما کمک می‌کند اما همچنان کیفیت را تضمین می‌کند.
خرید از یک دستگاه خودکار نیز باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. فقط چند دقیقه طول می‌کشد تا غذای مورد علاقه خود را بخرید. در عین حال، غذا خوردن و حرکت شما نیز انعطاف پذیرتر می‌شود. می‌توانید آن را بخرید و هر کجا که می‌خواهید با خود ببرید.

صرفه جویی در هزینه
جدا از کاهش هزینه‌های رفت و آمد در کنار دسترسی آسان، دستگاه‌های وندینگ غذای گرم هزینه برق را صرفه جویی می‌کنند. همچنین به کاهش هزینه‌های سربار برای شرکت‌ها، موسسات پزشکی یا هر سازمانی که از آن‌ها به عنوان سیستم غذاخوری خود استفاده می‌کنند، کمک می‌کند. با مدیریت صحیح، تعمیر و نگهداری ماشین‌های فروش مواد غذایی آسان است. خرید وندینگ ماشین جدید پر از مواد غذایی ممکن است از نظر گارانتی که خدمات تعمیر و نگهداری را برای مدت زمان مشخصی پوشش می‌دهد، برای شما مفید باشد. با این وجود، این ماشین‌ها تنها راه ارزان‌تری برای صرف ناهار در محل کار هستند، و بنابراین برای هر موسسه‌ای که به دنبال به حداکثر رساندن بودجه تغذیه خود است، ایده‌آل هستند.

دستگاه فروش خودکار غذای گرم

موقعیت های مناسب برای قرار دادن دستگاه‌های فروش خودکار غذای گرم
دستگاه‌های وندینگ غذای گرم را در مدرسه قرار دهید تا به دانش‌آموزان و معلمان خدمت کند. بعد از مطالعه و ساعات کاری، یک کیک داغ به تجدید انرژی برای ادامه کمک می‌کند.
دستگاه‌های فروش غذای گرم اغلب در شرکت‌ها، دفاتر یا کارخانه‌ها برای ارائه خدمات به کارمندان قرار می‌گیرند. آن‌ها می‌توانند بدون نگرانی از دیر رسیدن به محل کار صبحانه را به راحتی بخرند. علاوه بر این، دستگاه بسیاری از غذاهای سریع را در زمان استراحت سرو می‌کند تا به انرژی مجدد و افزایش بهره‌وری کارکنان کمک کند.
رستوران‌ها همچنین می‌توانند دستگاه های وندینگ غذای گرم را برای خدمات رسانی به مشتریان نصب کنند. افراد می‌توانند کالاها را به سرعت از دستگاه خریداری کنند، بدون اینکه منتظر سفارش به کارکنان باشند.
دستگاه‌های فروش خودکار غذای گرم را می‌توان در بیمارستان‌ها برای خدمت رسانی به بیماران، مراقبان، بازدیدکنندگان یا کارکنان پزشکی قرار داد. این ابزار به آن‌ها کمک می‌کند تا کالاها را به راحتی خریداری کنند و همچنان از ایمنی و بهداشت مواد غذایی اطمینان حاصل کنند.
علاوه بر این، می‌توانید دستگاه را در مکان‌های عمومی مانند فرودگاه‌ها و ایستگاه‌ها قرار دهید تا به مشتریان در هنگام انتظار اتوبوس و قطار به راحتی خدمات رسانی کند. یک غذای گرم در زمان انتظار برای قطار یا برای استفاده در سفر خواسته اکثر مشتریان است.


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.