021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

انواع نوشیدنی های قهوه در دستگاه‌های وندینگ قهوه

انواع قهوه در دستگاه وندینگ
وندینگ ماشین ها در همه جا به عنوان جایگزینی آسان برای تهیه یک فنجان قهوه هنگامی که شما در حال حرکت هستید ظاهر می شوند. ماشین‌های فروش خودکار در مکان‌های عمومی مانند مراکز تفریحی، سینما، موزه‌ها و همچنین در محل کار محبوب هستند. قهوه یکی از نوشیدنی های مورد علاقه در جهان است که روزانه میلیون ها فنجان آن را می نوشند. تقریباً 7 میلیون تن قهوه سالانه تولید می شود.
قهوه را می توان به روش های مختلفی تهیه و عرضه کرد. بسیاری به قهوه مورد نظر خود شیر یا خامه و برخی شکر یا شیرین کننده اضافه می کنند. قهوه معمولاً گرم سرو می‌شود، اما می‌توان آن را سرد به عنوان قهوه سرد سرو کرد. در سرتاسر دنیا قهوه به روش‌های مختلفی تهیه می‌شود، در زیر فهرستی از رایج‌ترین روش‌های نوشیدن قهوه در اینجا آورده شده است، ممکن است ایده‌هایی در مورد اینکه چه چیزی را از دستگاه‌های وندینگ قهوه انتخاب کنید، به شما ارائه دهد.

وندینگ اسپرسو

اسپرسو
در اسپرسو قهوه تقریباً خالص ترین شکل آن است و تنها مواد تشکیل دهنده آن دانه های قهوه آسیاب شده و آب داغ است. داشتن دانه های قهوه با کیفیت بالا ضروری است زیرا هیچ ماده دیگری برای پوشاندن طعم قهوه وجود ندارد. اسپرسوی عالی باید قهوه ای تیره با بافتی صاف و در عین حال غلیظ باشد.

وندینگ کاپوچینو

کاپوچینو
شیر بخار داده شده و فوم شیر به اسپرسو اضافه می‌شود تا کاپوچینو درست شود. بنابراین به تناسب، نسبت یک سوم اسپرسو، یک سوم شیر بخار داده شده و یک سوم فوم شیر ساخته شده و از کافه لاته کوچک‌تر است. موکاچینو شبیه کاپوچینو است اما حاوی شکلات نیز می‌باشد. یک کاپوچینو به طور سنتی در یک فنجان چینی سرو می‌شود و کف بالای آن به این منظور است که قهوه را برای مدت طولانی‌تری در زیر داغ نگه می‌دارد، زیرا گرما نمی‌تواند از آن خارج شود.

وندینگ لاته

لاته
از ترکیب اسپرسو با شیر بخارداده‌شده به‌دست می‌آید. تفاوت کافه لاته با کاپوچینو معمولاً در نسبت قهوه و مقدار شیر و فوم شیر آن است. لاته نسبت به کاپوچینو فوم شیر کمتر و شیر داغ یا بخار داده شده‌ی بیشتری دارد.

وندینگ آمریکانو

آمریکانو
 قهوه آمریکانو و اسپرسو اغلب به دلیل ظاهر و قدرت یکسان هستند. آمریکانو مخلوطی از 1 یا 2 شات اسپرسو و آب داغ است. آب، کمی اسپرسو را تضعیف می کند، حجم قهوه‌ی بیشتری به شما می‌دهد، اما با طعم اسپرسو.

وندین

کافه موکا یا موکاچینو
یک جایگزین شیرین تر قهوه، قهوه موکا مخلوطی از شکلات، قهوه آسیاب شده و شیر است. شبیه به کافه لاته که حاوی دو قسمت شیر بخار داده شده و یک قسمت قهوه است، اما موکا حاوی مقداری شکلات است.

وندینگ ماکیاتو

کافه ماکیاتو 
ماکیاتو یک نوشیدنی قهوه اسپرسو است که روی آن مقدار بسیار کمی فوم شیر یا شیر بخار داده‌شده اضافه می‌شود تا طعم اسپرسو همچنان بدرخشد.

وندینگ لاته ماکیاتو

لاته ماکیاتو
از ترکیب شیر جوشیده‌شده کف کرده و مقدار کمی اسپرسو تهیه می‌شود. برای تهیه‌ی‌ این نوشیدنی شیر داغ کف کرده را درون فنجان یا لیوان ریخته و روی آن مقدار کمی اسپرسو اضافه می‌شود . اسپرسو از لایه‌‌ی کف ‌مانند روی شیر عبور کرده و با حرکت به سمت پایین به سطح مایع آن می‌رسد و نوشیدنی‌ای سه لایه و سه رنگ (سفید-قهوه‌ای-سفید) را به‌وجود می‌آورد.


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.