021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

انواع مختلف ماشین‌های فروش خودکار غذا و نوشیدنی چیست؟

انواع وندینگ غذا و نوشیدنی
آیا می‌دانستید که در ایالات متحده آمریکا به ازای هر 50 نفر یک دستگاه وندینگ وجود دارد؟ ماشین‌های فروش خودکار برای راضی نگه داشتن مشتریان و کارکنان و در عین حال ایجاد درآمد عالی هستند. آن‌ها تنوع بیشتری از آنچه فکر می‌کنید برای نیروی کار شما ارائه می‌کنند. به نصب دستگاه‌های فروش خودکار در کسب و کار خود فکر می‌کنید؟ قبل از اینکه تصمیم بگیرید چه نوع دستگاهی را تهیه کنید، بیایید انواع مختلف دستگاه‌های وندینگ را بررسی کنیم تا به شما در انتخاب کمک کند. دستگاه‌های وندینگ که چیزهای مختلفی را برای خوردن و نوشیدن ارائه می‌دهند، راهی عالی برای ایجاد انگیزه در نیروی کار شما و نگه داشتن آن‌ها در محل و تمرکز آن‌ها در طول روز است. بنابراین در اینجا چند نمونه از انواع مختلف موجود است:

دستگاه‌های وندینگ نوشابه
اولین چیزی که همه با شنیدن وندینگ ماشین به آن فکر می‌کنند نوشابه است. اگر می‌خواهید در طول روز به افراد مختلف تنقلات بدهید انتخاب خوبی هستند.
اما مدل‌هایی در دسترس هستند که طیف وسیعی از دماها را ارائه می‌دهند و آنها را به یک مکمل عالی برای هر دفتر یا کارخانه‌ای که شرایط کاری گرم در آن وجود دارد تبدیل می‌کند. آب معدنی، آب گازدار، آب ویتامینه و آب طعم‌دار تنها برخی از انواع آبی هستند که می‌توانید در این ماشین‌ها پیدا کنید. این گزینه برای کسانی که علاقه‌ای به طعم شیرین یک نوشیدنی معمولی ندارند بسیار عالی است.

دستگاه‌های وندینگ اسنک
این دستگاه‌های فروش خودکار برای راضی نگه داشتن مشتریان در زمان استراحت یا هر زمان که در حین کار در محل شما احساس گرسنگی می‌کنند، ایده‌آل هستند. میان وعده‌های محبوب عبارتند از آب نبات، چیپس، و شکلات. ماشین‌هایی که در یک نوع میان‌وعده تخصص دارند نیز در دسترس هستند (مانند ماشین‌های کوکی و چیپس). تنقلات همچنین در مواقعی که در محل کار بی حوصله یا خواب آلود هستیم، منبع راحتی عالی هستند. اگر به دنبال دستگاه‌های وندینگی هستید که می‌توانند انواع تنقلات مختلف را ارائه دهند، به دستگاه‌های ترکیبی اسنک نیاز دارید.

دستگاه‌های وندینگ قهوه
بسیاری از افراد اطراف ما عاشق قهوه و چای هستند. این‌ ماشین‌ها برای دفاتر و کارخانه‌ها مناسب هستند. و در آب و هوای گرم‌تر، آیس کافی را نیز در برخی از دستگاه‌ها خواهید یافت! اما به طور سنتی، بیشتر به نوشیدنی‌های گرم در این دستگاه‌ها فکر می‌کنند. دستگاه‌های وندینگ قهوه در محل‌های کار سلف سرویس مانند دفاتر، اتاق‌های کنفرانس، و خدمات کسب و کار به مشتری مانند پمپ بنزین‌ها محبوب هستند. رانندگان می‌توانند هنگام سوخت گیری نوشیدنی گرم از این ماشین ها دریافت کنند.

ماشین های وندینگ غذای گرم و غذای منجمد
این نوع ماشین ها برای مدیریت رویدادها عالی هستند. شاید محل کار شما میزبان مجموعه ای از رویدادهای بیرونی و سرپوشیده مانند عروسی‌ها، کنفرانس‌ها یا رویدادهای ورزشی باشد، یا یک جاذبه بازدیدکننده داشته باشید. در این صورت، ارائه غذاها و نوشیدنی‌های تازه پخته شده یا سرد، راهی عالی برای راضی نگه داشتن مشتریان و کارکنان شماست. در رویدادهای ورزشی، دستگاه‌های فروش غذای گرم مانند دستگاه‌هایی که هات داگ، برگر و سیب زمینی سرخ کرده سرو می‌کنند، محبوب هستند. در مقابل، برای جاذبه‌های بازدیدکننده در فضای باز، به‌ویژه، دستگاه‌های فروش بستنی، مشتریان را در حین قدم زدن در محل شما راضی نگه می‌دارند و اوقات خوبی را سپری می‌کنند. بعلاوه، اگر کارکنان شما نیاز به استراحت داشته باشند و نتوانند از محل کار خود دور شوند، برای کارکنان شما نیز عالی هستند.

ماشین‌های وندینگ ترکیبی
این دستگاه‌ها یک راه‌حل همه کاره محبوب برای هر کاری هستند، زیرا ارائه مجموعه‌ای از آیتم‌ها را در یک دستگاه امکان پذیر می‌کنند. اگر می‌خواهید میان‌وعده‌ها یا نوشیدنی‌های مختلفی را برای همکاران خود تهیه کنید، اما نمی‌خواهید برای خرید جداگانه آن‌ها هزینه کنید، عالی هستند. این ماشین‌های فروش خودکار در مناطقی که افراد زیادی هر روز وارد آن می‌شوند عالی هستند. آن‌ها گزینه‌هایی را برای تنقلات و نوشیدنی‌های مختلف برای مشتری فراهم می‌کنند. شما مجبور نیستید چندین ماشین مختلف را برای محصولات مختلف بخرید، و حتی می‌توانید ترکیباتی را کنار هم قرار دهید که نیازهای همه را برآورده کند. مکان‌های پرترافیک که فضاهای بسیار خوبی را برای دستگاه فروش خودکار شما ایجاد می‌کنند شامل اتاق‌های پذیرایی و راهروها و همچنین غذاخوری‌هایی هستند که در محل‌های کاری بزرگ‌تر یافت می‌شوند.

 


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.