021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

نحوه ی اتصال دستگاه وندینگ به کارت خوان بانکی

فرایند متصل نمودن ماشین آلات فروش خودکار به کارت خوان بانکی توسط شرکت تیام وندینگ در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام می پذیرد. اتصال دستگاه وندینگ به پوز بانکی در یک فرایند کوتاه به شرح زیر انجام میپذیرد:

1-در مرحله ی اول جهت اتصال کارت خوان بانکی به دستگاه وندینگ ، دستگاه وندینگ مد نظر به شرکت معرفی و پس از بررسی  برد وندینگ ماشین توسط تیم تخصصی، نوع فرایند اتصال مشخص می شود. این بدین معنی است که تمامی دستگاه های وندینگ رومیزی و وندینگ ایستاده قابلیت اتصال به کارت خوان بانکی را توسط تیم تخصصی تیام وندینگ دارا می باشند.

2-در مرحله ی دوم تیام وندینگ با اطلاعات بدست آمده از مدل دستگاه ، فرایند ساخت برد کارت خوان و نصب آن بر روی دستگاه را آغاز می نماید و آن را در دستگاه فروش خودکار تعبیه می نماید.

3-در مرحله ی سوم فرم قرارداد تخصیص پوز بانکی  مالک دستگاه وندینگ که خواستار نصب کارت خوان بر روی دستگاه وندینگ می باشد جهت تکمیل مشخصات شماره حساب بانکی و ادرس به وی ارائه می شود.

4-در مرحله ی چهارم فرم جهت تایید و تخصیص دستگاه پوز به دستگاه وندینگ مد نظر به شرکت های مورد قرارداد متصل به شاپرک ارسال شده و پس از گذشت 3-7 روز کاری ، دستگاه پوز توسط نماینده ی شرکت جهت نصب بر روی دستگاه وندینگ در محل استقرار یافته ارسال شده و شروع به کار می نماید.


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.